2011. március 23., szerda

Brutális állat a pályán!

7kor ébresztett Ádám, persze én szokásos módon visszaaludtam:)) Felkeltem fél 8kor. Megijedtem, hogy elkések, ezért rögtön kipattantam az ágyból, és elkezdtem készülődni. Annyira gyors voltam az öltözéssel, meg mindennel, hogy még reggelizni is maradt időm, sőt háromnegyed előtt el is indultam.
A tanár már bent volt, de negyed óra alatt simán odaértünk. Belemerültem az olvasásba, így nem is hallottam mikor a tanár kiszólított. Amennyire féltem az egésztől, talán annyira könnyen is ment:) Elkezdtem az előadást, és kb. a feléig jutottam, amikor a tanár szólt lejárt az időm. Kicsit meg is lepődtem:) Jó idő volt délután, sportcipős idő:) Ami azt jelenti nálam, hogy simán lehet sportcipőt hordani, anélkül, hogy felfáznék:) És a napocska is sütött:)))
Elindultam az éjszakába:) Sok minden volt:) Találkoztam a társakkal, beszélgettünk, ökörködtünk:) Feliratkoztunk Ádámmal egy túrára. Volt könyvkiárusítás is. Találtam egy könyvet. Szocializmus a címe, de nem emiatt vettem meg. Bár nem árt, ha tudok is róla valamit;) Nagyon szép a kötése, és valami bélyegféle is van rajta. Ez olyannyira megtetszett, hogy rögtön meg is vettem:) Az infó túra hatalmas volt:) Levittek minket a TIK parkolójába. Onnan be az energia központba. Utána benéztünk az egyik raktárba. Ott megmutatták a hálózatokat. Rengeteg kábel volt, mondta, hogy több, mint 200 km kábel fut az épületben, ami szép teljesítmény:) Olyan fél kettő körül indultam haza. Srácok még elmentem a Bociba, én haza. Nem lakok messze a TIK-től, de rendesen megijedtem. Előjött minden horror/thriller film az agyamban. Gyorsan az ujjaim közé tettem a kulcsot, ha esetleg megtámadna valaki. Nem egy boxer, de talán kicsit még jobb is:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése