2011. március 22., kedd

Kiszínezem a színesceruzáim

Hát ébredési időpont nincs. Fekvési se nagyon, mert rég a holnapba húzódik, ahogy az ébredésem is a tegnapba vész. Jelen állás szerint 39 és háromnegyed órámat taposom. Éljen, rekorddöntés következik, meglesz az a 40 óra:) Szóval a mai napom a referátum elkészítésével tellett, de kész lett. Csak az a gáz, hogy a vége előtt 2 oldallal jutott eszembe, hogy a gépembe is megírhattam volna. Egyszerűbb, gyorsabb. Még hogy nekem jutott eszembe? Annyira K.O. vagyok, hogy társam kérdezte saját magától, amikor megpattant az isteni szikra, ami nem jutott messzire:) Besült!! Bocsánat mindenféle érdekes mondatom miatt, már nem igazán tudom mi, hogy, hogyan működik. A fenti cím is a ceruzafaragásból származik. Gondoltam kihegyezem őket, de ennél sokkal nagyobb felfedezésre jutottam kiszínezem!!! Hát nem csodás?:) Holnap este éjszakai könyvtár party! Alig várom, hogy belépjek a középkor eszetlen világába. Hát lényegében más a mai bejegyzésem. Sokan gondolhatják, hogy valami "káros szenvedélyt" fogyasztottam, de megnyugtatok mindenkit, csak szimplán álmos vagyok. Hulla még nem, mert akkor nem írnék, meg zombi lennék, de még meleg a testem, és egész emberi:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése