2011. március 7., hétfő

Új kezdet

Az ébredéssel, megint csak gondok voltak, de ez most annyira nem tud érdekelni, hisz az első dolog, amit megláttam, hogy süt a NAP!! Bár kint fújt a szél, de eltűntek a hajnali hómaradványok, és ez annyira jó!!!
Ébredés után elmentem a boltba, ahol minden, amit venni akartam le volt értékelve. Hát igazán az én napomnak indult, és szerencsére folytatódott is:) Sütöttem párizsit, és a tegnapi hússal és kukoricás rizzsel elfogyasztottam. Délután elindultunk Ádámmal tánc órára. Jó volt nagyon. Átvettük az eddig tanult táncokat, és megtanultuk a bécsinek egy másik fordulásos tánclépését. Bár nekem annyira nem ment, sose táncoltam még ilyet. Mondjuk a többit se, de annyira idegesített, hogy ez a mindenki által ismert szalagavatón agyonkoptatott táncot nem tudom elsajátítani, majdnem vergődtem a parkett közepén. Pedig annyira jó volt a zene, vitt volna meg minden, de valahogy a lépés nem jött össze. Nem baj talán majd legközelebb:) Próba után végül maradtam órán. Beállítottak megint körmagyarra. Húúú vicces volt, de élveztem. Lassan kezd össze állni az agyamban a lépésanyag. Mondta Gyuri az oktatónk, hogy a Hip-Hop-ot is tanuljam majd meg, amivel a csoport készül a megmérettetésre. Nem tudom, de jó lenne, ha egyszer azt mondanák koreografáljak egy modern tánc darabot:) Nah de ne szálljunk ilyen messzire, egyenlőre az is elég, hogy a tanár megjegyezte, hogy gyorsan tanulok:) Az óra végeztével Ákos, az egyik tag adott minden lánynak egy csokit, mert ugyebár holnap nőnap, és ezzel kedveskedett a szebbik nemnek. Nagyon édes volt tőle:) A táncpróbára elvittem magammal a fényképezőgépemet is, mert itt vagyok lassan fél éve Szegeden és egy fotóm sincs róla. Szóval hazafele megörökítettem pár szépséget!:) Itt is az egyik!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése