2011. április 9., szombat

Gondolkodás

Nehezen tudtam kimászni az ágyból. A fejem ugyan nem zsongott, de erőteljesen uralták az orromat a bacik. Apától kaptam orrspray-t! Szóval most már fellélegezhetek:) Ma megnéztem a fűrész 7-et. Állat egy film, erre nincs rossz kritika:) Csupa-csupa pozitív:) Imádom a fűrész filmeket:) Bár nem tudom, hogy juthatott eszembe az, hogy én ezt moziba megnézem. Szerencsémre nem tettem meg. Biztos ott kaptam volna szívrohamot:) Emlékszem a második részével kezdtem. Rögtön bele szerettem. Majd megnéztem a harmadikat. Utána az elsőt. Kicsit felesleges volt, mert ami ott történt szinte mindent megtudtam a későbbi részekből:) Aztán jött a negyedik, ötödik, hatodik. ÁÁÁ és most a hetedik! Ha jól értesültem még nyolcadik is lesz. Állítják utolsó, de ebben a szakmában sose lehet tudni:) Annyira pörgős volt az egész. Még visszautaltak az első részre is, sőt ott fejeződött be, ahol elkezdődött. Istenem imádom ezt a kirakós filmet:)
Délután kicsit "felébresztettek", ezért gondolkodásra adtam a fejem. Kicsi változás sosem árt:) Talán megoldódik egy két problémám:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése