2011. április 11., hétfő

Suckosodás!

Sikerült felkelnem 7:30. Persze csak 8 előtt pár perccel másztam ki a meleg ágyikómból. De 8kor már gép előtt voltam, és aktívan szemléltem az egyetem oldalát. És igen lehet szakosodni! Vallástudomány éljen éljen. Én voltam az első, aki jelentkezett rá. Remélem megkapom. Annyira szeretném^^
Este elmentem táncra. Húúú sok jót tanultam. Tangót, Rock 'n' Roll-t, Foxtrott-ot, Boogie-t, Charleston-t. El is fáradtam rendesen. Fáj a hátam, a lábaim. De nem bántam meg:) Óra végeztével hazasétáltam Dáviddal. Elmondtam neki, hogy mi bánt. Kedves volt és meghallgatott. Sőt megbeszéltük, hogy teácskázni is beülünk szerdán. Nagyon várom már:) Rég beszéltem vele:) Este beszélgettem Gertivel is. Beleolvastam a büntetőjogi törvénykönyvbe, és a polgárjogiba is:) Hát nem tudom, hogy én képes lennék e arra, hogy megtanuljam:) De őőő tudja, és nagyon büszke vagyok rá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése