2014. január 20., hétfő

The beginning...

Új év, vele együtt új célok. Új albimba sikerült beszerezni egy csudaszép szekrényt. Kalandos kis útja volt, hisz Soroksárról hoztuk Szegedig. Aztán apummal összeszereltük. Vicces kör volt, de kész barkácsolónak éreztem magam. Az ajtófogantyúkat mind én szereltem. :P Mondjuk a fiók ragasztást ráhagytam apura. Anyu pedig finom húslevessel kedveskedett. Aztán pár nap ittlét után hazaindultak. Magamra hagyva minket lakótársammal, akivel belevetettük magunkat az évbe.
Az egyik hatalmas előrelépésem az évben a kanapé nyomás ellen harcol. Újra elkezdtem edzeni, sőt elindultam a küzdősportok útján is. Beszereztem életem első kettlebellét és lakótársammal elmentünk megnézni egy thai box edzést, ahová később be is iratkoztunk. Már túl vagyok a negyedik órán és még mindig nagyon tetszik. Imádok ütögetni. :) Bár a védekezéssel még vannak gondjaim, ma be is kaptam egy szép jobb egyenest a hasamba, amitől úgy beszorult a levegő, hogy le kellett feküdnöm a földre. :) De ment az adok-kapok! És ha profi nem is leszek, már az jó, hogy elkezdtem. A lényeg, hogy meg tudjam védeni magam bárhol, bármikor. Úszni is eljárunk lakótársammal. Első kimozdulásunkkor úsztam is 10 hossz mellet, hát így két év kihagyott uszoda után kemény volt. Utolsó két körbe azt hittem víz alá bukok és segítségért kiáltok az izmos kis edzőnek, de erőt vettem magamon és csak megcsináltam, bár már nem volt olyan szép szabályos. De frissen, fitten az új évet. :) A kajáról még kicsit nehezen mondok le, de mai nappal elkezdtem egy fehér liszt mentes diétát. Aztán lesz, ami lesz. Az a baj nagyon szeretem a pocakom etetni mindenféle földi jóval. És igen...a csokit azt nagyon szereti. :) A másik nagy előrelépés, főleg számomra a pozitív gondolkodás, a megteszek érte bármit, hogy elérjem dolog. Nehéz az átállás, de igyekszem ebben is. És próbálom nem minden nap lesni magam a tükörben, hogy változtam e valamit.
Végre helyreraktam magamban dolgokat. Van munkám is, ami tök jó. És nagyon jó fejek a munkatársak. Voltam velük inni is, pedig az nálam nagyon nem szokás! :) Sok új embert ismertem meg. Így egyáltalán nem mondanám unalmasnak az életem. Nagyon élvezem és igyekszem így tartani mindent az évben. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése