2015. november 5., csütörtök

Lépcsőfokok

Közel fél éve, hogy utoljára írtam... azóta nagyon sok minden történt piciny életemben. Az egyik legkiemelkedőbb - legalábbis számomra - megtanultam húzódzkodni!!! :) Nagyon sokat nyigtam miatta (amit leginkább csak a párom hallott). Szégyennek éreztem, hogy nem tudom felemelni a saját testem a két karommal - elvégre gyerekkoromban én is rengetegszer másztam/lógtam a fán - de beérett a kemény munka. Egyik reggel beálltam a rúd alá, pontosabban október 26-án és azt mondtam magamba, nah most megpróbálom.. és láss csodát sikerült csinálni egy Chin up-ot! Pár perc elteltével ismételten sikerült, egyszerűen nem hittem el! Egy év kemény rákészülés és megtörtént, elértem az egyik célom az edzésben! Aztán ez hozta magával szépen a többit is, november 1-én már Basic Pull Up-ot is tudtam, november 4-én hozzátehettem a Close Chin Up-ot! Sokat küzdöttem érte, szóval büszkén veregetem a vállam :)
A kajálásban is lassan, de biztosan haladok. Napi 2X étkezem, persze mindenki azt mondja és mindenhol csak azt olvasom, hogy napi 5 és akkor is csak keveset. Én akárhogy próbáltam ezt a többszöri, de kevés étkezést csak hízást tapasztaltam magamon, plusz folyamatosan gyötört a nassolhatnék. De ez a bőséges reggeli és főtt ételes ebéd, ami délutáni órára esik tökéletesen bevált. Csak az első hét volt nehéz míg átszokott a testem, azóta semmi gondom. Bár van, hogy néha hosszúra nyúlik a nap akkor természetesen nem koplalok bemegy a gyümölcs vagy egy pici adag ebédféle. De unalmamba már nem eszek, nassolok, ami szintén pozitív. Mivel egyre hidegebbek a napok s éjszakák előkerült a tea. Ennek köszönhetően javult a folyadékfogyasztásom is :) Ezzel mindig örök háborúban álltam :D
A hónapban beruházok egy szuper fehérjére is. Nincs benne se cukor, se szénhidrát és 91%-os fehérje tartalma van. Igen biztatóan hangzik, hogy nincs tele szeméttel. Sajnos a korábbi elég kevés fehérjét tartalmazott, így nem is hozta a várt hatást. Akkori döntésemnél nem voltam elég körültekintő és tájékozott a témában és hittem a reklámoknak. Később jövök is egy személyes értékeléssel mennyire segített a fogyásban/fejlődésben ez az új fehérje :)
Lássuk csak mi minden történt még? Rászántam magam a hajfestésre. Kipróbáltam a  L’Oréal Casting Crème Gloss termékét. Nagyon meg vagyok vele elégedve, tökéletesen befogta a hajam, és bár 28 hajmosást írtak neki, de közel 10 után se látom, hogy kopott volna, ugyanolyan intenzív és életteli színe van :) A balzsamja meg egyszerűen álom! Szóval ez nagyon bejött. A másik nagy átváltozásom, hogy új szemüvegem lett. "Eldobtam" a régi klasszikust és beújítottam a mostanság divatba jött dizájnra. Merészebbnek érzem magam vele, és sokat dobott az arcomon is. Legalábbis, ahogy én látom magam a tükörben :P Bár a visszajelzések nagy többsége is elismerő.
Cicám is megélte nálam az 1. életévét, pár wc papír, szatyor, újságpapír bánja, de egye fene elvégre ő a főnök vagy mi :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése