2013. augusztus 4., vasárnap

Visszaemlékezések...

Lassan egy éve, hogy utoljára nyomokat hagytam ezen az oldalon. Ez idő alatt rengeteg dolog történt velem. Az egyik legfontosabb és legmeghatározóbb, hogy a találkozás a szerény személlyel lassan, de egész biztosan állandóvá vált!:) Mára már olyannyira, hogy a következő egyetemi évemet vele egy háztartásban kezdem, töltöm, élem. :) Idén ha minden jól megy egy újabb kemény fedeles oklevéllel gazdagíthatom magamat. Hála a sok pozitív történésnek az életemben a tanulás is fontosabbá, könnyebbé vált. Legalábbis az elmúlt tanév vizsgái erről tanúskodnak:P
Sajnos az idei nyár nem tette lehetővé, hogy a tavalyi fantasztikus balatoni bohóckodást megismételjem, de sokat jártam ki a strandra sógornőmmel és unokahúgommal. Többnyire mi csak pletyiztünk, napoztunk...pletyiztünk:P Még év elején elkezdtem edzeni. Hát először kemény egy hónapig bírtam...aztán rám tört a lustaság:S Aztán jó párszor újra kezdtem és feladtam. De most pár napja újra elkezdtem és próbálom ütni vágni magam, hogy ez így is maradjon. Mert az igazat megvallva, nehezen veszem rá magamat, de közbe és utána fantasztikusan érzem magam! Sokkal több energiám van, jó érzés azt mondani, hogy igen megcsináltam, feltöltődök és frissítőbb is az edzés után a fürdés ebben a nagy melegben:)
Márciusban elkészült a tetkóm, aminek nagyon örülök. Úgy érzem kiegészültem általa, és igazán büszke vagyok rá. Már ha ilyet lehet mondani. Az első gondolat ami megfogalmazódott bennem elkészülte után: "Ami nem öl meg, az megerősít". És valóban...igaz:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése